zondag 27 november 2011

Geboortepakketje op vraag

Al een tijdje niets gepost, maar ik heb allesbehalve stilgezeten.

Sommige maaksels kon/kan ik nog niet delen met jullie,
want die zijn ofwel WIP, (sint)kadootje, verrassing, ...
en dit gecombineerd met te weinig tijd om eraan verder te werken,
foto's te nemen en op de blog te plaatsen, ...

maar ik beloof jullie plechtig, er volgt binnenkort meer van mijn hand op deze blog :-)

Op vraag van een vriendin een geboortepakketje samengesteld.
Bestaande uit: 2 geflockte rompertjes, een labeldoekje met speenkoord, een opbergmandje, een rammelaartje en een olifant. 

Het is de 3de olifant die ik maakte, je zag hem al hier en hier
en je vindt de handleiding hier terug. 

Ik blijf echter 'sukkelen' met de oren. 
De binnenkant is donkergrijze velours,
de buitenkant (rode bolletjes) een gewoon katoentje. 

Om een of andere reden lukt dit mij niet goed om die 2 te combineren. 
Velours rekt, verschuift en is tot nu toe niet mijn beste vriend...
Iemand tips voor mij? (ben nog maar beginnend naaister...)

Ik maakte 6 oren waarvan uiteindelijk 2 redelijk
goeie overbleven en die staan aan deze olifant.


Groetjes,
flooke

2 opmerkingen:

Pluisje zei

Heel knap !!!mooie kleur..

isabelle zei

resultaat: een doodgelukkig kiene in Denemarken : )
Supergoed gedaan!