woensdag 27 augustus 2014

Keep calm...

Ik zal dan wel ne keer naar de dokter gaan voor mijn rug..
al van tijdens mijn verlof begin augustus voelde ik dat ik mij aan het forceren was,
kleine Fons veel meer opheffen, in en uit zijn park en bedje heffen
(die ondertussen op de laagste stand ingesteld staan), spelen op de grond, ...

Duidelijk NIET goed voor een mens zijne rug!
Ik dacht dat een bezoekje bij de chiropractor me ook deze keer weer zou helpen,
maar blijkbaar is mijn rug net iets meer overbelast dan eerst gedacht en dan te willen toegeven, totdat ik gisteren op mijn werk mij door een collega moest laten rondduwen op een bureaustoel, ik haar gebruikte als menselijke wandelstok en ik met een winkelkar al schuifelend tot aan de auto geraakte om naar de dokter te gaan..
Wat een zicht moet dat geweest zijn voor mijn omgeving?

Ik kon niet meer steunen op mijn ene been, ik kon mijn voeten niet meer opheffen,
ik kon alleen maar groen lachen van de pijn..

Na een bezoek aan de dokter en wat onderzoek, kreeg ik te horen dat de helse pijnen worden veroorzaakt door een acute lumbago, mogelijks zelfs vergezeld van een hernia..
De komende 6 dagen een inspuiting om de lumbago te bestrijden, en indien het niet verbetert foto's laten nemen en dan verder zien.

dus vanaf nu KALMPJES aan doen...
en dat ligt volledig in mijn aard...
Dat wordt nog een moeilijke keuze om te maken..







Of gewoon deze en niets meer of minder?



3 opmerkingen:

stipjesendatjes@gmail.com zei

Rustig aan doen! Veel sterkte

Isabelle zei

Keep calm and chillax!

emmel-prutsemieke zei

en ben je ondertussen al wat beter?